Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Lidewij

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

03 November 2015 | Nederland, Enschede

Hoi allemaal,

Het is het een hele lange tijd stil geweest maar aangezien ik over 8(!) dagen alweer vertrek naar Zuid-Afrika voor een stage en ik nu een paar uurtjes te doden heb, dacht ik, ik roep mijn reisblog weer in het leven. Dit gaat natuurlijk gepaard met het lezen van mijn verhalen uit Australie en ik moet bekennen dat ik sommige dingen weer vergeten was.

11 November vlieg ik vanaf Schiphol via Londen naar Johannesburg om vervolgens de trein te pakken naar de eindbestemming Pretoria. Hier ga ik aan de slag bij de organisatie Yeast City Housing, een soort sociale huurwoning coorperatie. Zij zorgen dat de aller armsten een fatsoenlijke woning krijgen en dat zij niet in de zogeheten Townships hoeven te leven. Hier ga ik voornamelijk aan de stag met de Marketing en Communicatie en ik moet in het kader van mijn minor een klein onderzoekje doen, het blijft immers een wetenschappelijke opleiding!

Afgelopen zomer ben ik samen met (heel veel) familie naar Zuid-Afrika geweest en daar ben ik toch wel een beetje verliefd geworden dus ik vind het ook he-le-maal geen straf om weer terug te gaan, vooral omdat daar de zomer begint nu!
Door de week ben ik druk bezig met stage lopen maar in de weekenden hoop ik toch wel leuke dingen te kunnen doen en nog wat meer te zien van Zuid-Afrika. De kerst mag ik samen vieren met familie die we afgelopen zomer ook tegen zijn gekomen dus ik verwacht helemaal niet dat ik me ga vervelen die 10 weken!

Deze week moeten er nog de nodige dingen gebeuren maar ik kijk nu al ontzettend uit naar 11 november!

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Lidewij

  • 03 November 2015 - 14:32

    Monique Van Der Beek:

    Hoi, wat leuk dat we je weer kunnen volgen. Wat een heerlijk vooruitzicht om weer terug te gaan. Zeker nu het hier weer kouder wordt is het helemaal aantrekkelijk om in Zuid Afrika te zijn. Ik hoop dat je wederom een geweldige tijd zult hebben en ik zie al weer uit naar je verhalen.
    Voor nu sterkte met de laatste voorbereidingen en alvast een hele goede reis gewenst.

    Lieve groet,
    Monique

  • 03 November 2015 - 14:32

    Monique Van Der Beek:

    Hoi, wat leuk dat we je weer kunnen volgen. Wat een heerlijk vooruitzicht om weer terug te gaan. Zeker nu het hier weer kouder wordt is het helemaal aantrekkelijk om in Zuid Afrika te zijn. Ik hoop dat je wederom een geweldige tijd zult hebben en ik zie al weer uit naar je verhalen.
    Voor nu sterkte met de laatste voorbereidingen en alvast een hele goede reis gewenst.

    Lieve groet,
    Monique

  • 07 November 2015 - 10:24

    Rob De Koning:

    Lidewij,

    Leuk om je te volgen. Heel veel succes toegewenst!! Heel veel plezier en uiteraard een hele goede stage gewenst!! Mooi onderwerp en heel interessant. Kom weer behouden terug. Ben benieuwd naar al je verslagen.

    groetjes,

    Rob de Koning

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidewij

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 15818

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 25 Januari 2016

Stage in Zuid-Afrika!

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: