Voorbereidingen - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: lidewijpeters

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

07 Maart 2011 | Nederland, Nijkerkerveen

Lieve allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje op de website en hopelijk volgen er snel meer.
Vanochtend m'n laatste rijles gehad en morgen afrijden, het is te hopen dat ik het haal anders dan moet ik mijn vertrek datum naar achteren verplaatsen en daar heb ik niet zo veel zin in!
Ik moet de laatste zaken nog regelen, even mijn reisverzekering in leveren bij onze verzekeraar en even langs de apotheek en dan kan (hopelijk) morgen het echte inpakken beginnen!

Ik heb er ontzettend veel zin in, vooral omdat ik al met een stel reisgenootjes contact heb.
Ik hou jullie op de hoogte van alles!

Liefs, Lidewij

  • 07 Maart 2011 - 10:36

    Annelijn:

    Succes.
    Je kan het =).
    xxxxxxxxx

  • 07 Maart 2011 - 12:07

    JM:

    Dat zalo zeker lukken.... nog even het rijbewijs en dan ....vliegen.... we volgen je

  • 07 Maart 2011 - 13:26

    José :

    We zullen voor je duimen!!! Enne.....
    succes met het inpakken!!

  • 08 Maart 2011 - 14:04

    Yvonne Sprunken:

    Ha Lidewij.

    Leuk dat we je straks kunnen volgen!
    Enne.....geslaagd vanmorgen?

    groeten;

    Yvonne

  • 08 Maart 2011 - 18:18

    Ellen:

    Oewh spannend!
    Ik ga het zeker volgen!
    liefs

  • 08 Maart 2011 - 22:15

    Anneroos:

    Je gaat gewoon bijna schatje! En heb je het gehaaldd, let me know!(L)

    Liefde, Roos

  • 11 Maart 2011 - 14:07

    Monique Vd Beek:

    Wat ongelloflijk jammer voor je. Het was je zo gegund. Het voordeel voor ons is dat we nog even van je kunnen genieten en gelukkig komt van uitstel zeker geen afstel.

    Groeten van ons allevier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidewij

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 15835

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 25 Januari 2016

Stage in Zuid-Afrika!

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: