17 mei pas.. - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu 17 mei pas.. - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu

17 mei pas..

Door: lidewijpeters

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

11 Maart 2011 | Nederland, Nijkerkerveen

Lieve allemaal,

Ik moest vanmiddag voor de laatste keer afrijden voor 15maart en ik heb het niet gehaald doordat ik zenuwachtig was vanwege de tijdsdruk.
Ik baal echt ontzettend want ik had een aantal leuke reisgenootjes die ook 15maart zouden vertrekken.
De keuze om op 17mei te vertrekken is voor mij niet echt leuk maar heb nu wel de kans om rustig mn rijbewijs te halen zonder een grote druk die op je schouders rust.

Het voordeel van 17mei vertrekken is wel dat ik nog naar wat opendagen van universiteiten kan &kan nog wat extra geld verdienen om het daar wat uit te zingen.

Ik baal ontzettend maar weet dat dit de meest realistische oplossing is als ik met rijbewijs weg wil.

Ik hou jullie op de hoogte,
Liefs.

  • 11 Maart 2011 - 14:03

    Rhea:

    Hee pop, je smste het al.
    Echt ontzettend balen, maar helaas niets aan te doen.
    Ik duim voor je de volgende keer, en we nemen gewoon nog een keer gezellig afscheid van je enzo. Komt goed.

    Liefs.

  • 11 Maart 2011 - 16:50

    Anneroos:

    Hee schat,
    echt super kut...:( we komen je zondag heel veel moed inpraten! en je opvrolijken!
    Liefde!

  • 06 April 2011 - 20:36

    Wilma:

    hey,

    echt jammer hoor, ik heb mijn rijbewijs pas bij de derde keer gehaald dus ik snap hoe frustrerend het kan zijn!
    Maar nu je hebt wel iets om naar uit te kijken toch, en ik vind het echt heel stoer van je dat je gaat.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    liefs Wilma

  • 30 April 2011 - 18:22

    Amee:

    ik ga je volgen hoor!!

    xxx amee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidewij

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 15826

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 25 Januari 2016

Stage in Zuid-Afrika!

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: