Zenuwen! - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu Zenuwen! - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu

Zenuwen!

Door: lidewijpeters

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

16 Mei 2011 | Nederland, Nijkerkerveen

Lieve allemaal,

Morgen is het alweer zover! 17 mei om 7.20 ga ik de lucht in richting Londen! Allemaal ontzettend spannend. Ik heb m'n tas al ingepakt (ik heb ook de helft thuis moeten laten liggen want dat paste er allemaal niet in, daar zal m'n kleine zusje waarschijnlijk ontzettend gelukkig mee zijn aangezien zij dan al mijn kleding aan kan..)
En nu is het alleen nog mijn handbagage en de laatste spulletjes inpakken.

Mijn laatste weekend hier was ontzettend gezellig. Zaterdag richting Noordwijkerhout gereden en daar de vrouw opgezocht die verantwoordelijk is voor dit avontuur! Dankjewel Carla! Zaterdagavond heerlijk uit geweest en zondag met vriendinnen en Wim en Klazien de bbq aangezet (alleen jammer dat het weer dan niet meewerkt!)

Wat mijn rijbewijs betreft.. Ja dat is na 5x afrijden nog steeds niet gelukt. De zenuwen zijn zo erg dat ik al gestresst raak als ik die ochtend wakker wordt. Maargoed, ik ga weer verder met het hele gebeuren als ik terugkom. (en ik heb geen idee wanneer dat zal zijn)

I'll keep you posted en ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen van de zenuwen, was afgelopen nacht al een hele opgave namelijk hihi.

Liefs.

  • 16 Mei 2011 - 14:49

    José:

    Hey!!! Fijn voor je dat je nu echt aan je avontuur kan beginnen!!! Goede reis gewenst, een supertijd daar en we volgen je op de voet hoor!!!!
    Pas goed op jezelf!
    Liefs uit Luttelgeest!!

  • 16 Mei 2011 - 18:27

    Ria Van Vilsteren:

    Een hele goede reis en kom maar op met al die mooie verhalen en avonturen! Geniet ervan.
    Groeten uit een regenachtig Marknesse :).

  • 18 Mei 2011 - 13:23

    Annelijn:

    Allerliefste zus,
    heel veel plezier in Australie.
    &ik zal je missen aangezien we elkaar net misliepen. Ik heb het trouwens heel gezellig gehad in Rome en thuis ligt er nog wat op je te wachten wat je zo graag wou hebben! Ik hoop dat we snel zullen skypen!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 18 Mei 2011 - 19:57

    Els Borne:

    hoi Lidewij,ik deed ook iets niet goed en mijn eerste reactie is foetsie.....
    Terwijl hier de examens net begonnen zijn ,met verkeerde bijlagen enzo ga jij lekker genieten van het groete avontuur. Zien uit naar je vehalen.
    liefs uit borne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidewij

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 15834

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 25 Januari 2016

Stage in Zuid-Afrika!

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: