Niets veel bijzonders eigenlijk.. - Reisverslag uit Coolangatta, Australië van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu Niets veel bijzonders eigenlijk.. - Reisverslag uit Coolangatta, Australië van Lidewij Peters - WaarBenJij.nu

Niets veel bijzonders eigenlijk..

Door: lidewijpeters

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

24 November 2011 | Australië, Coolangatta

Lieve allemaal,

Het is alweer een maandje geleden dat ik voor het laatst wat geschreven heb maar een maand is hier zo ontzettend snel om en de helft van de tijd gebeurd er hier ook niet veel bijzonders.
Een paar dagen nadat ik mijn vorige verslag had geschreven hebben de jongens tijdens mijn werk mijn kamer behangen met toiletpapier.. En een week later heb ik Nick zijn bed ingetapt met ducktape, de pranks worden steeds groter en je moet echt gaan opletten waar je voedsel is want dat kan zo weg zijn (ik heb Nick zijn eten ook een keer verstopt =)) Het begint altijd klein maar het wordt steeds groter.. Ik ben nu al aan het bedenken wat ik moet gaan doen voor de volgende keer! Iemand ideeen?

We hebben de maandagavond van Halloween ook een klein feestje gehad, met prijzen voor de beste costuums, ik was de enige die zich had verkleed.. Ik heb wel een tof prijsje gewonnen, een singlet van de cooly YHA! Perfect als pyjama:)
Die vrijdagavond heb ik samen met een vriendinnetje cocktails gedronken en sushi gegeten in een cafe in de buurt, heerlijk bijgekletst en gelachten! Ook nog heerlijk nageroddelt over het salesbaantje dat we allebei deden!
Het bedrijf waarvoor wij allebei werkten is een paar weken nadat wij stopten op A Current Affair geweest, een soort Peter R de Vries. Dat bedrijf moest z;n deuren sluiten en wij waren ontzettend blij dat wij er eerder uitwaren gestapt!

De afgelopen weken heb ik vooral gewerkt. Op een gegeven moment moest ik 3 drukke baantjes zo combineren dat ik geen dag vrij had in 3 weken. Maargoed, als je dan een keer een dag vrij hebt dan weet je ook niet wat je moet doen! Afgelopen weekend zou voor mij een druk weekend worden met werken maar om 5u op zaterdagmiddag werd ik door m'n baas opgebeld dat ik zaterdagavond en zondagochtend niet hoefde te komen.. (Alle restaurants zijn hier 365 dagen open, dat wordt nog leuk met de kerst en oud&nieuw!) Ik ging dus zondagmiddag voordat ik moest werken bij m;n andere baantje even m'n centjes ophalen en hij had mijn naam al doorgekrast op het rooster en hij zei dat hij mij zou bellen/smsen als hij nog wat uren voor mij had voor deze week.. nooit wat van gehoord!
Ik had een vriendinnetje gebeld van het restaurant en die zei dat hij je niet ontslaat maar je gewoon geen uren geeft, een beetje laf als je het mij vraagt! Ik moet nog m'n laatste geld krijgen dus dan zeg ik wel even wat ik er van vind! Gelukkig kan ik bij m'n andere baantje meer uren draaien, hoogseisoen komt eraan en Claudia vertrekt binnenkort dus die 25uur moet ook worden opgevuld!

Afgelopen week heeft de baas tegen mij gezegd dat ik uit mijn kamertje moet verhuizen om in een goedkopere kamer te slapen, dat was wel het laatste wat ik die dag wilde horen maar hij moet ook aan z;n zaak denken. Ik moet nu mijn 2 persoonskamertje verlaten die ik voor mezelf had om in een 6 persoonskamer te gaan die ik moet delen met 5 andere meiden.. Hij zegt dat hij het niet leuk vindt en zich er rot over voelt maar hij kan niet wachten om mij die kamer uit te trappen!

Ik heb net de foto's van Tante Ria van Vilsteren haar 50e verjaardag bekeken, mama had de link gestuurd. Ik begin thuis wel steeds meer te missen, ik ben nu al een half jaar weg en ik heb het super naar m;n zin maar soms zijn er wel momenten dat ik lekker thuis wil zijn. Maar gelukkig komen papa mama en Annelijn over een maandje alweer!
En verder heb ik vrij weinig bijzonders te vertellen, hopelijk is laat mijn volgende verslag niet zo lang op zich wachten!

Liefs en een dikke kus!

  • 24 November 2011 - 10:42

    José:

    Hey Lidewij,
    We volgen je al de hele tijd, leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt!!
    Al weer een half jaar weg, wat gaat dat snel!! Leuk om naar het bezoek van je ouders en Annelijn uit te kijken!! Een leuke tijd samen gewenst!!!
    doei,
    groetjes van de Oosterringweg

  • 24 November 2011 - 14:45

    Els En Jan:

    Al een half jaar?? hoe hou je het vol, zo lang zonder ons;-)
    Betekent dus dat het heel goed gaat. We hebben inderdaad een heel gezellig en misty feest gehad.
    En wat de volgende joke bij Nick zal zijn...... heulemaal nick s .....
    Groeten uit Borne.

  • 24 November 2011 - 15:10

    Marijke:

    Tja over een maandje al richting down under..
    Het begint op te schieten , Je papa heeft zijn visum ook gekregen. Is toch wel weer een meevaller, he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lidewij

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 15822

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 25 Januari 2016

Stage in Zuid-Afrika!

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: